-Jävligt stressigt.

Idag har jag fixat och plockat som vanligt. Brukar göra de när jag är hemma. Sen sprang jag till bussen. Men där kom igen buss hade kollat fel i busstidstabellen men räddaren i nöden är Jens grannen kom ju för bi och hämtade upp mig och körde mig till Grums badhus. Skulle skriva över mitt träningskort på pappa istället eftersom att de inte är jättebra för mig att träna hårt nu innan op. Sen när jag var klar där kom bussen så då fick jag springa igen. Jävla stressande idag måste jag säga. Sen var jag in till Jens och drack ett glas vatten. Och kollade på en jävligt vidrig film.

 

Cyklade ju ner till vålberg igår och postade pappas telefon. Men tyvärr så har den inte kommit fram än. Han skulle kolla vart den var på kolli nr. Ska ringa han sen och se om han vet var paketet är.

 

Har även fått kontakt med min handläggare på försäkringskassan så alla papper är in lämnade och alla kvitto och så. Så de med bussresor och träningskort är klart. Sen ser de väldigt ljust ut i två år framöver jag kommer få aktivitetsersättning. :) Känns som en lättnad. Själva beslutet är ju inte satt än men handläggaren tycker att de ska vara så, de är en liten chans att de inte blir så.

 

Nu ska jag snart börja med maten. Vet inte vad de blir men något blir de väl. Vi har underbart finnt väder. Finns inget bättre med detta väder.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg