-Mats bjöd på mat..

När vi kom hem så bjöd Mats på mat. Idag orkade vi inte göra någon mat så det blev köpemat. Jag tog en kebabtalrik och Mats tog en pizza. Han är pizza fantast. Alltid en pizza när vi äter. Man är ju inte precis hungrig i denna värmen inte jag i all fall. Men jag som har diabetes måste äta. Det måste ju egentligen alla men de som är friska kan ju göra undantag.


Jag ringde pappa också idag, det verkade som han blev glad. Han var hos Susanne min storasyster. Susanne har tre barn. Så pappa passar på att träffa sina barnbarn när han är nere. Efter det så har vi kollat på film lite. Det är mitt stora intresse, fotografera tycker jag också om. Nu satt jag mig en stund vi min dator och Mats gjorde lika. Vet inte vad det blir sen men det märks.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg