-Midsommarafton !

Dagen började med att Mats åkte till Ica i Grums och köpte frukost frallor. När han kom hem åt vi frukost tillsammans för en gång skull. Sen så gjorde vi oss i ordning och åkte till Borgvik. När vi kom dit var det svårt att hitta parkeringsplats. Man fick betala 20kr för att parkera. Tycker det är lite dåligt. Men efter vi parkerat så gick vi in på Borgviks museum och kollade lite. När vi var klara där så gick vi ner till vattnet och kollade. Klockan 13.00 öppnade dom slussen så att vattnet kunde forsa ut. Mats fick en bild tror jag, det var så mycket människor där så det var svårt att ta bilder. Sen när vi hade sätt dom öppna slussen så gick vi och köpte en hamburgare och en dricka. Sen tog vi faktiskt vägen tillbaka till bilen och åkte hem.


När vi kom hem så kom vi överens om att vi ville umgås med varandra för en gång skull. Så det gjorde vi. Vi bestämde oss för att kolla på film och bara vara tillsammans. När vi hade kollat på lite filmer så var det tid för mat, det blev inte det vanliga man brukar ha på midsommar utan vi åt kotlett, strips och béa med sallad till och lite cider. Sen så kollade vi på lite film igen till ca 02.30 sen var jag rätt sliten så jag gick och la mig för att sova.


Alla andra högtider har vi alltid firat med familj o.s.v. men denna gång bestämde vi oss för att bara vara med varandra. Jag tyckte att denna dagen var en av dom bästa jag har haft med Mats. Den dagen var speciell, bara för att det var jag och han för en gång skull.


Hoppas ni hade en bra midsommar för det hade vi..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg