-Pengar, Ikea & Siba ! :)

Jag har städat och så idag istället för imorgon. Vi får pengar imorgon så jag ska inte till stan och köpa busskort och en ny hemtelefon tänkte jag. Sen vet jag inte vad som händer om Mats kommer in till stan efter jobb och så kanske vi går på Ikea. Inte vet jag. Och jag vet inte vad som händer på fredag. Första gången som vi inte för en gångs skull inte har planerat in något. Men vi ska väl hitta på något mysigt. Ska prata om det ikväll.


Mats hämtade en ny plattskärm hos sin kompis igår. Som vi kopplat in och så. Blev mycket bättre. Nu ska jag bara ha en burk också. Vill inte ha den bärbare längre. Tyvärr. Den är så jävla jobbig. På Lördag ska vi träffa Siba, som det ser ut nu i alla fall. Nu ska jag ta det sista vi hörs.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg