-Ska jag ge upp bloggen?

Jag är så trött på dessa kommentarer av vissa människor. Har inte människor något liv längre? Eller är dom bara aven sjuka? Höra detta fetknopp hit och fetknopp dit och att jag inte skulle få äta viss mat bara för att jag har diabetes. O.S.V.

 

Har inte människor mer för sig än att slänga sådana kommentarer till människor.

 

Funderar på att lägga ner bloggen vad tycker ni? Jag är inte så bra på att skriva och det verkar bara vara idioter som läser min blogg. Så vad är det för nytta att sitta och skriva egentligen?

 

Kan jag hjälpa att vissa människor inte klarar av att läsa det jag skriver? Är det även mitt fel att dom inte kan ta kritik och tar åt sig för saker som jag skriver?

 

Är det någon där ute som läser får ni gärna kommentera och säga vad ni tycker? Tycker ni jag ska behöva göra bloggen lösen skyddad? Eller ska jag rent av sluta skriva? Vad tycker ni?

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg