-Städardag.

Idag gör jag inte så mkt. Mötet gick bra igår. Ska börja jobba nästa månad. Vi var en runda i Grums och handlade och tankade.

 

Idag städar jag och fixar inför helgen. De är ju faktiskt snart studenten. Jimmy kommer upp med pappa och ska fira mig. Kerstin har bakat kakor och smörgåstårta. Sen har vi köpt glass till barna.

 

Syrran ska tatuera sig till veckan. Den vill jag också, min ödla på foten vill jag ha. Men de är ett senare tillfälle.

 

Måste besätta en rolig sak är de normalt att en 50 åring är ihop med en 25 åring? Jag tycker inte de är normalt. Personen kan ju vara mamma/pappa till 25-åringen eller hur? Äckligt måste jag säga.

 

Vill bara att tiden ska gå fortare än vad de gör. Mats har fått fast jobb igen, känns skönt för hans skull. Att allt löser sig till slut. Att han slipper gå hemma och dega hela sommaren.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg