-17-18 & 26-27 Maj gäller de.

Igår ringde dom från Torsby allt är dags väldigt snart. Ska på kursen den 17-18 maj även den 26-27 maj. Ska bli väldigt roligt. Men har inte bestämt mig än om jag ska göra operationen. Får se hur de bli. Ska i alla fall gå på kursen. De tråkigt är att dom inte räknar med den vikten jag gått ner nu. Så jag får börja om när de är fyra veckor kvar. Och då måste jag gå ner 7-10kg. Sen sa dom även att jag inte fick börja som jag hade gjort nu. Så jag kontaktat diabetescentrum så dom ska kontakta Torsby. Dom måste prata med varandra så att jag sen vet vad som gäller. Just nu r inget alls klart. Och alla säger olika. Vi får se hur de går. Antagligen får jag reda på all fakta på tisdag.  

Jag har kontakt med någon på MSN behöver inte skriva några namn. Men den personen sa till mig att jag skulle få vänta evigheter på operationen. Men de är ju bara skit snack. Och att dom inte skulle ha fler kurser innan sommaren. Konstigt när dom ringde mig igår och ville ha med mig i maj. Människor vill bara förstöra och göra en ledsen. Men de lyckas inte.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg