-Jysk Åmål & Karlstad.

Lämnade tillbaka gardroben igår för att den var helt sönder. Först skulle vi få pengarna tillbaka sa dom i Åmål när vi ringde och vi frågade om vi fick åka till Karlstad och lämna in den. De fick vi. När vi kom till Karlstad så skulle vi bara få byta gardroben, sa killen. Men då berättade vi vad Åmål sagt, så han gick och ringde till Åmål och efter ett tag kom han tillbaka och sa att vi bara fick byta den. Men då blev Mats förbannad och ringde själv till Åmål. Mats satt på högtalaren och killen i Karlstad hörde vad dom sa till varandra och där sa hon att vi skulle få pengarna tillbaka. Och då fick vi de. Men när killen i Karlstad ringde Åmål påstår han att hon tjejen i Åmål sagt att vi bara fick byta den. Men de tror jag inte rikligt på.

Vi var till Solareturen efter Jysk, kollade lite på riktiga byrå och så. Sen åkte vi till MC och åt lite. Sen efter de åkte vi till Ikea och där hittade pappa en nytt bord till lägenheten och två fåtöljer. Han ska ställa upp ena soffan på vinden. Och ha dom två fåtöljerna istället.

Vi var till Solareturen efter Jysk, kollade lite på riktiga byrå och så. Sen åkte vi till MC och åt lite. Sen efter de åkte vi till Ikea och där hittade pappa en nytt bord till lägenheten och två fåtöljer. Han ska ställa upp ena soffan på vinden. Och ha dom två fåtöljerna istället. De blev riktigt fint hos honom måste jag säga.

Idag var jag på praktikbesök på myrornas inlämningscentral. Gud så stort de va, och vad mycket kläder de fanns där. Många som jobbade där också. Men stället var för stort för mig och jag vill inte hålla på med kläder utan prylar är ju de jag är intresserad av. Så vi ska kolla på myrorna inne i stan istället. Nu ska jag försöka städa lite tills älskling kommer hem. Vi hörs.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg