-Ortopeden, Kil & Vålberg.

Idag har jag varit till ortopeden på centralsjukhuset och fått en skena till benet. Jag går konstigt med fötterna så jag ska prova en månad att ha skenan på mitt ben och se om de hjälper och gör de det ska jag få en till andra benet också.


Människor undrar varför jag ska ha en sån skena och skrattar åt mig. Men om sjukgymnasten och ortopeden säger att de är fel på mina fötter så tror jag att dom vet bäst. Dom är utbildade. Sen kan ju min omgivning skrattar hur mycket dom vill. Tror i alla fall att detta blir bra. Jag som är så klantig och ramlar på allt och har ont i fötterna så skulle detta kunna vara en lösning. Så jag kan börja röra mig riktigt nu utan att ha ont kanske.


Mats hjälpte René att flytta hennes pappas grejor till Smeden. Jag passade Hanna och lekte lite med Gisela. Jag blir så trött när jag är där.


Nu har jag fått skriva av mig lite känns lite skönare nu.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg