-Praktikplats & kalas med kusinerna.

Idag var jag, Helena och Jessica till Vålbergs skolan och skulle kolla in min nya praktikplats. Hon som tog emot oss var super trevlig och rar. Skulle verkligen ha trivts där. Men eftersom att min lärare Jessica kom tio minuter försent som vanligt så sa jag att jag inte ville ha praktikplatsen så hon måste hitta en ny till mig. Gjorde enbart så för att jag är trött på hur dom behandlar mig. Så nu får hon jobba ännu mer för att fixa något till mig. Efter skolan ska jag fråga arbetsförmedlingen om jag får vara där. Tror verkligen jag skulle trivas där. Efter de åkte jag och Helena hem till mig och drack kaffe och pratade igenom aktivitetsersättningen och bostadsbidraget. De ska sökas nytt nu på måndag. Så vi kollade vad för papper jag skulle ha med o.s.v.


Efter att Helena och jag var klara så körde vi ner henne till busshållsplatsen i centrum. Sen bar de iväg till kil. Till René och mina små kusiner.  Hanna och Jennifer fyllde år har om dagen så vi var där på kalas och ät middag. Hanna fick ett litet tåg som hon kan dra med sig i ett snöre, när hon lär sig gå. Hon fyllde 1år. Jennifer fick en docka, hon blev 6 år gammal. Tyvärr glömde jag ju kameran så de blev inga kort. Tråkigt får bli nästa gång. Har två små kusiner till som heter Ted och Gisela. Alla de fyra bor hos René. René är fosterhem åt de.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg