....

Ja då var de tid att försöka skriva lite igen då. Har varit dålig med de, känns som jag inte har något att skriva längre. Mats pappa ligger fortfarande på sjukhuset, han kommer hem på måndag. Dom har byggt om och så till handikappat hemma hos dom för att Tommy ska komma hem. På måndag ska jag på kurs och tisdag. Sen onsdag är de tid för pengar.


Idag har vi städat och plockat. Gjorde god mat och så. Pappa kom upp och åt med oss. Kerstin kommer sen vi har sparat lite mat till henne så hon slipper komma hem ikväll och stå och laga mat. Mats ser på Hammarby och pappa ser på hockeyn. Har även beställt lite på Ellos till Mats. Vi får se när de kommer, och se om de passar.


Många frågar vad jag ska göra när jag tagit studenten. De har jag svar på men föst av allt ska jag bli opererad och fixa till mitt mående. Efter de ska jag börja jobba i stan som städerska. Om inte operationen blir av så snabbt som tänkt så börjar jag jobba efter skolans slut. Och blir sjukskriven när jag opereras sen.   

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Anonym

Hoppas det löser sig med din pappa gumman <3

»»»»»»»» 2010-05-13 | 20:42:05

»
»
»