-Humöret??

Mitt humör ändras från minut till minut. Vissa stunder är jag en rikigt häxa och andra stunder är jag en Anna som aldrig funnits förut. Det är svårt att förklara. Men jag känner mig ständigt ledsen och arg. Jag vet inte varför, men dr sa att det är något inom mig som vill komma ut. Men vad? Jag har ingen förklaring till varför jag är och gör som jag gör. Jag mår ju inte bra av det själv. Jag gör inte det för att det är roligt precis. Utan det är väl ett rop på hjälp.

 

I månader har jag känt att sjukvården inte lyssnat på mig och tagit mig rikigt på allvar. Men idag när jag träffade Dr Carlsson kändes det skönt, det kändes som han verkligen ville hjälpa mig. När jag gick ut från mötet va jag som vanligt helt slut i skallen och skulle kunna sova 2 dagar. Den jävla huvudvärken jag får efter att jag pratat om hur jag mår går faktiskt inte att beskriva.

 

Vi får hoppas på att det blir lite bättre av höjningen av medicinen. Kommer antagligen vara jätte trött efter höjningen och känna mig lite dålig. Men det är så det är. Hoppas på att detta hjälper nu och att man kanske kan ta sig upp ur det djupa hålet man är i.

 

Jag förstår om mig omgivning inte vill ha med mig att göra. Och jag förstår om det är jobbigt att vara med mig. Men jag hoppas att ni kan stå ut ett litet tag till för nu är det på väg att lösa sig kanske.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg