-Mysig kväll med mat & present!

Igår gick vi ner till Vålberg jag och pappa. Vi var borta ett bra tag. Va rikigt skönt väder och gå i.

 

Pappa blev jätteglad för sin fars dag present. Jag gjorde pommes, kotlett, fläskfilé, sallad, vitlöksbröd och béa igår och efter det så fick han öppna presenten som han frågade tidigare under dagen om han fick öppna.

 

Efter maten diskade Mats och sen åkte han för att möta sin mamma. Det hade kommit ett paket från ellos till oss. Medans han gjorde det så duschade jag. Sen när han kom hem kollade vi kläderna och en del gick att ha och några ska vi skicka tillbaka.

 

Sen gick jag faktiskt och la mig, kvällen va lyckad så länge pappa va här nere. Men när pappa gick upp och jag pratade med en kompis i telefon så va inte kvällen lika lyckad längre, tyvärr.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg