-ALDRIG!

Var ju till Torsby igår. Gick jättebra hade gått ner ca 10 cm i midjan och gått ner ca 26kg så dom var nöjda. Jag också för den delen. Men det konstigaste är att jag känner och upplever mig fetaren än någonsin blir även äcklad av mig själv och mitt fett. Normalt?

 

Jag pratade med Axer och berättade hur jag mått psykiskt efter operationen och så. Han ställde sig fråga högt så jag och Mats hörde. Det kanske va ett misstag att operera dig. Herregud tänkte jag. Kommer jag må såhär dåligt hela tiden nu?! Nej fan det hoppas jag inte.

 

Torsby visste hur mitt liv sätt ut innan operationen dom visste även vad jag åt för mediciner så dom borde veta att det kanske skulle gå åt helvete. Dom borde ha pratat med mig mer om hur det kunde gå. Det man igentligen fick reda på kursen var ju inte precis något dåligt.

 

Helt seriöst hade jag vetat hur det skulle bli hade jag ALDRIG gjort operationen.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg