-Då va man en liten flicka !

Igår la Emma min lillasyster upp massa kort på mig, henne och våran andra syster Frida på facebook. Det var väldigt skoj att se bilder på sig själv när man var liten och så. För jag själv har inte en ända bild på mig sen jag var liten och så. Känns rätt jobbigt. När Mats mamma tar fram och visa bilder på han när han var liten och så. Själv har jag inget alls att visa, tyvärr. Men så är det. Finns ett kort som jag aldrig glömmer. När jag var liten hade mamma alltid det uppe på väggen i vardagsrummet. Jag är jätteliten på det kortet och jag sitter på en stol och bara ler i en fin svart vit prickig klänning. Det kortet skulle jag faktiskt vilja ha.

 

Ett kort på mig...

 

Emma min syster i brunt hår, frida min syster i ljusthår. Så gulliga.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg