-Dagarna bara går..

I går var det tid att betala alla räkningar. Städade också hela lägenheten. Så att det är snyggt och rent. När Mats kom hem så åkte han iväg och köpte pizza till oss alla tre.


Idag har jag tvättat, var rätt mycket tvätt måste jag säga. Sen åkte jag en runda till stan. Kollade lite på kläder och handlade ett par nya jeans. Istället för storlek 50 som jag hade för några dagar sedan så fick det bli storlek 48. Sen köpte jag även en blus. Sen åkte jag ut till Ikea och mötte pappa där. Så vi gick och kollade lite och hade det mysigt.


Nu ikväll så har jag och älsk varit till Grums och handlat lite. Sen har vi kollat på bonde söker fru och efterlyst. Nu sitter jag vi datorn ett tag. Och ska väl snart gå och lägga mig. Är inte så trött men det är ju en dag imorgon också.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg