-En dag i stan!

Idag har jag varit i stan. När jag kom in till stan gick jag till Haga i rask takt och där mötte jag Helena. Vi gick upp och träffade handläggare eller vad det heter. Vi väntade på två andra också, dom två som skulle bli mina kontaktpersoner. Dom kom lite sent. Sist vi skulle ha möte med en annan tjej från vålberg som va 20 så kom hon inte. Så jag sa till handläggaren när dessa två var sena idag att jag hoppas du inte har gjort fel denna gången också. Men efter en stund kom dom allt. Super trevliga människor. Det är ett par och dom ska turas om att vara kontakterson till mig eftersom att dom har en liten dotter också. Det är släkt till Helena så det känns riktigt bra och jag har högaförväntningar. Dom verkar så mysiga och gulliga.

Efter mötet så gick jag till myrorna och kollade, brukar gå dit och kolla lite då och då. Men hittade inget. Efter det gick jag till Kapphal och till kjell & company. På Kapphal hittade jag inget tyvärr. Behöver ju lite nya kläder nu när man gått ner i vikt. Men men på kjell så köpte jag en atenförstärkare. Efter det gick jag till bussen för att åka hem.


När jag kom hem gjorde jag mig en ost omellet. Rikigt gott måste jag säga. Sen så gick jag ut med pappas hund Dazra. För pappa mådde inte så bra. Nu sitter jag här och skriver och lyssnar på Kent du och jag döden.


Lagt in en del annonser på blocket också. Om en stund ska jag ta kort på lite kläder som knappt är använda som jag tänkte lägga ut till auktion.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg