-En dag med pappa.

Idag har jag och pappa varit till vårdcentralen och en runda till Ö&B! Jag skulle ta prover till Torsby besöket den 28. På Ö&B köpte jag mer färg till pappa han håller på att måla om sin säng.

 

När vi kom från Ö&B så satt jag på kaffe och Mats hade köpt två bagetter från Nyängen igår som vi åt till frukost. Så jag och pappa satt pratade och hade det gott. För första gången på väldigt länge så mådde jag riktigt dålig, gått och varit hungrig för länge.

 

Efter det gick pappa hem till sig och fortsatte måla sängen. Som blir as snygg. Och jag har under den tiden gjort åtta olika matlådor till min baby tills han ska jobba. Kanske vi får lite mer tid till varandra. Har varit dåligt med det. Eller så är det bara jag som är känslig.

 

Pappa ska till doktorn idag, jag hoppas att det går bra och att han är frisk. Men ändå så skulle det vara skönt att höra att allt inte är riktigt som det ska med honom för att vad jag själv känner så blir han sämre och sämre. Det går sakta och jag tror inte rikigt att han själv tar det så allvar.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg