-Ingen kan & ingen vet.

När jag hade skrivit det sista inlägget innan detta inlägget så ringde jag Helena och hon rådde mig att ringa vårdcentralen. Så jag gjorde det och fick en akut tid. Hade en kvart på mig att cykla ner i ös regnet. Med hopp om att dom skulle kunna hjälpa mig. Men hoppet var ute där också. Dom tyckte psyk skulle sköta detta. Och att jag skulle ha kontakt med en och samma på psyk. Så läkaren på vårdcentralen rådde mig att inte åka till jour psyk. Utan att jag , han & Helena skulle prata med psyk.

 

Skulle jag inte klara av det att vänta så skulle jag åka till jour psyk. Igentligen ville han lägga in mig. Men när jag berättade att jag skulle till Torsby imorgon så tyckte han att jag skulle åka dit för det är jätteviktigt.

 

Så imorgon ska jag själv ringa psyk på bryggargatan, Helena ska också ringa och doktorn jag träffade idag ska skriva till dom.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg