-2 dagar hemma!

Har varit hemma i två dagar nu. Har bara druckit flytande. Går bra och jag mår bra. Plåsterna ramlar av hela tiden. Men jag har inte ont och så. Idag tog jag lite fil man känner ju inte när man är mätt eller jag gör i det i alla fall. Så jag åt för mycket idag. När jag öppnade munnen kom bara maten ut. Maten kunde ju inte komma ner i matsäcken för att magsäcken var full och det kände inte jag. Jag fortsatte äta och till sist fylldes lungorna också med fil, så när jag öppna munnen bara sprutade filen ut. Lite äckligt men nu Hr jag varit med om det också.


Har ringt till Torsby idag pga av att det kliar så på magen, inte av plåstren och inte för att det läker utan för häftklamrarna är av metall. Jag har gett Torsby ett papper med alla metaller som jag inte tål. Men dom måste ha missat det. Dom kunde inte hjälpa mig idag så jag ska ringa på måndag.


Jag är mycket nöjd med operationen och än så länge ångrar jag inget.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg