-Diabetescentrum :)

Igår åkte jag in vi 11.25 direkt så gick jag till sjukhuset från busstation. Som alla säkert redan vet så skulle jag till diabetescemtrum till doktorn. Jag hade tid kockan 13.00 så jag fick sitta och vänta ett bra tag innan jag fick komma in. Men när jag väl kom inte så va jag inne 20 min ca och han kollade blodtrycket, vikten och alla blodprover jag hade tagit veckan innan. Allt var super bra. När jag gått ner 10-15kg så är det tid att ta bort mitt insulin. För just nu så ligger i HBA1C som en normal människa och har gjort ett tag. Men dem vill inte ta bort insulinet tills jag gått ner och ser att allt ligger bättre än vad det redan gör. Så det var super roligt att få såna besked när man inte mått så bra. Det piggade upp mig en del.


Måste säga en sak till…


Jo min diabetesdoktor är super snygg :)

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg