-Flytta? Film?

Igår var jag till psykologen och snackade, gick rätt hyfsat måste jag säga. Under dom senaste dagarna har jag bara städat och målat. Vi har målat om vardagsrummet till vitt istället för brunt. Satt upp tven och högtalare o.s.v. på väggen. Rikigt snyggt här nu. Var även till Skoghall och hämtade pappas dator som varit på lagning. Sist men inte minst en runda även till Biltema.

 

Men jag trivs ändå inte. Vet inte vad det är men jag har alttid trivts i små lägenheter, rum o.s.v. Så jag tror att lägenheten är för stor. Kan nog hålla på att ändra och fixa hela tiden men kommer nog aldrig riktigt trivas ändå för att det är för stort.

 

Idag har vi spikat upp sladdar och sånt. Så inte det liggen över allt. Sen så har jag fixat med filmerna och kollat om det kommit ut någon ny bra att ladda ner. Men det är dåligt med det. Vi har ju nästa sett alla. Någon som har något tips om en film?

 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg