-Jour psyk.

I söndags var jag till jour psyk. Träffade en jätte trevlig sköterska och doktor. Vi satt ca en timmer och pratade om hur jag mådde och så. Han ville lägga in mig men jag själv ville inte det. Utan jag åkte hem med en förhöjd dos medicin och ytterligare en ny tablett jag skulle ta vid behov.

 

Mats körde mig dit och hjälpte mig att få en tid. Under dom senaste två veckorna har jag bara gråtit, gråtit och åter igen gråtit utan att det finns någon förklaring till varför jag gör det. Vi kan sitta och kolla på tv jag, pappa och Mats och så börjar jag bara gråta.

 

När jag var till psyk höjde dom ju en av mina tabletter och det har hjälpt mig en hel del. Och den dom satt in vid behov har jag inte tagit än. Men igår så skulle jag nog ha tagit den, men tänkte inte på det då utan kom på det nu.

 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg