-Motion!

Nu har jag varit ute och gått en runda på ca 40 min med pappa & Dazra. När jag börja gå så var det jätte jobbigt idag, men när vi nästan var hemma så skulle jag kunna gå lika länge igen. Fick verkligen energi av att gå. Vi har även cyklat ner till Vålberg, var tvungen att ha snus.


Ja ni läste rätt snus, jag har slutat av och till. Men nu under flytet har jag inte kunnat hålla mig. Sen har vi ringt en datakille som ska hjälpa oss med den bärbare datorn. Så att vi får den i ordning.


Mats är ju hos en arbetskamrat och fixar bilen. Och dom verkar ha fixat det, han skulle till någon affär nu och köpa en sak som dom behövde för att det ska bli klart. Jag ska gå in och duscha tänkte jag och sen ta och kolla lite på tv. Sen får jag se vad det blir.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg