-Redan i Torsby började allt.

Redan i Torsby andra dagen efter operationen sa jag till sköterskorna och doktorn att jag mådde psykiskt dåligt. Jag har ju mått dåligt fram och tillbaka men det jag känt efter operationen går inte att jämföra med hur jag mått innan. Utan såhär har jag aldrig känt och mått förut.

 

Hur ska jag förklara?

 

Jag är glad och taksam för att jag fått göra operationen och att allt gick bra. Men efter operationen har jag gått i djupdepression . Nu i efterhand har jag fått reda på att oftast om man mått dåligt innan operationen med depression o.s.v. så är riksken stor att man trillar tillbaka i det efter operationen. Sen hur läng det håller i sig kan ingen svara på men nu är det så i alla fall.

 

Som alla tycker och tjatar om så skulle jag vara glad o.s.v. för jag har ju fått operationen gratis, den har gått bra o.s.v. Många tycker också att det är en enkel utväg. Men vad fan vet dom om det?

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg