-Besviken & väldigt ledsen.

I går ringde jag Ronny angående träning o.s.v. Men han svarade inte och några minuter efteråt ringde Jonna upp mig. Hon berättade att Ronny jobbade. Jag diskuterade lite med henne att jag inte vill ha det som jag har det nu med träningen o.s.v. så hon berätta att Ronny framöver antagligen får fast jobb och då har han inte riktigt tid med mig.

 

Besviken är jag och väldigt ledsen. Vissa saker kan hända. Men det har tagit ca 3 år att hitta någon som jag fungerar med och så händer detta. Känns riktigt surt om man säger så. Men det är inte Ronnys fel och inte mitt fel. Det blir ju så ibland.

 

Så jag sa till Jonna att det bästa var att vi ringde dom som anställt Ronny idag alltså och berättar hur läget är och att dom får leta vidare efter en ny kontaktperson åt mig. När jag väl känner att allt klickar med kontaktpersonen som har varit så mycket krångel med att hitta i ca 3år så är det tid att leta upp en ny.

 

När allt börjar lösa sig kommer det nya saker. Man kan liksom aldrig hinna känna sig glad för att allt är bra för en stund utan då händer det något annat som gör en nere direkt igen. Ser inte speciellt ljust på detta med ny kontaktperson har minst haft 10 olika under dessa 3 åren och ingen har följt det som ska följas. Men vi får väl se. Tror ju att det kommer ta tid för dom att verkligen hitta en eftersom att jag är väldigt kräsen. Men det är deras jobb att fixa det jag har behov av.  Lycka till säger jag!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»