-Dr Smith.

Mötet gick bra idag, kändes så skönt. Dr Smith har höjt min medicin och jag har slutat att ta en från och med idag. Han höjde concertan vid 12. Sen tog han bort risperidonen till kvällen. Ska tillbaka till honom i juli. Ska även till vårdcentralen och ta ett blodprov så att dem kan kolla så att jag har rätt mängd Lamotrigin i kroppen. Lamotrigin är en av medicinerna jag äter.

 

Lite ändringar gjort. Först tyckte jag inte Dr Smith var så bra men när jag gick ut därifrån så kändes det underbart.

 

Efter läkarbesöket gick jag och Jonna till apoteket och hämtade ut mer medicin. När vi var klara där kom Jonnas kille Ronny, han kom mer en iphone 4 till Jonna. Vilken kille. Jonna tog sitt körkort förra veckan någon gång.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»