-Flytt & Säffle.

Igår åkte vi till Säffle till älsk förälder. Vi fikade och hämtade en gammal tvättkorg som varit Mats innan som vi skulle ha igen. Sen var vi och handlade lite. Jag fick även en tidigt födelsedagspresent 12st strumpor som jag verkligen behövde. Det kan man aldrig få för lite av.

 

Idag ska vi damsuga och städa tänkte vi. När jag städade häromdagen så gjorde jag inte klart allt. Ska även lägga ut lite spel på nätet som vi ska sälja.

 

Mats ligger och sover och just nu är pappa iväg till doktorn i Helsingborg. Han ska kolla hjärtat. Hoppas att allt stå rätt till. Ska ringa han sen.

 

Jimmy min bror ska flytta tillbaka till sin lägenhet som pappa bor i nu. Så Emma ska flytta hem till mamma igen och pappa ska flytta till en annan lägenhet. Om det blir här uppe igen eller nere i Skåne det vet vi inte än.

 

Håller på att fixa filmer till min lillasyster som jag snart är klar med. Ska även fortsätta med filmregistret någon dag. Har inte gjort det på ett tag nu.

 

Imorgon fyller jag 23 det är väl ingen som är sådär jätte jippo då. Jag hoppas i alla fall att jag och älsk ska se på någon brasa & mysa lite.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»