-Mycket på GGGGGGG :0)

Mötet idag behövdes verkligen. Kändes skönt att prata om allt och att vi ska börja träna igen i början på maj. Vi har fullt upp till påsk och så. Sen fyller jag ju 23 den 30 april. Vi diskuterade även mötet den 28 april, då ska vi till psyk. Så att jag och Jonna tänker lika och att vi inte glömmer att ta upp något det var därför vi träffades idag.

 

Det bästa av allt är att Emma kommer imorgon fredag. Har räknat ner dagarna och nu är dagen snart här.

 

Måndag 18 ska jag på möte på Haga angående kontaktperson.

 

På tisdagen den 19 ska jag klippa mig på kvällen ska vi lämna Mario till Kerstin och Tommy.

 

Onsdag den 20 åker vi ner till Skåne har vi tänkt oss. Vi ska inom Ullared så klart.

 

Så kommer vi hem på söndagen den 24 april. Pappa kanske följer med upp. Sen så börjar mats jobba på måndag mellan 22-06.

 

Sen så på torsdagen den 28 ska jag till psyk äntligen.

Efter påsk så börjar jag 2 dagar på Solareturen.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»