-Ronny.

Vill berätta en sak varför jag tränar tillsammans med Ronny är för att han är anställd via Karlstadkommun. Han är det för att hjälpa mig att komma ut bland människor. Jag tycker det är jobbigt att vara bland stora folkmassor och för att jag ska komma ut och träna så finns Ronny som stöd för mig. Det är jättebra när det blir av. Ronny är även hur go som helst. Han hjälper mig på ett bra sätt.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


yasmine modell mamma och fru

låter som en bra person

allt bra med dig?

vore gulligt om du kunde rösta på min lilla sons bild i en tävling här kraaam

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=41529

»»»»»»»» 2011-04-05 | 09:39:40 | http://yasminegill.blogg.se/
sandra roos

även om han är bra så är det väl tråkigt att inte kunna träna för du har väl betallat ett års kort eller ? då är det bättre att skaffa en annan från kommun i så fall så tar tid mm inte kul att betalla massa och inte träna

»»»»»»»» 2011-04-05 | 10:25:56

»
»
»