-Solareturen.

Idag är det tid för Solareturen. Ska bli roligt. Från och med denna vecka börjar jag två dagar i veckan på Solareturen. Idag hämtar älsk mig så slipper jag ta bussen hem. Mats ligger och sover, han har jobbat natt.

 

Vad det blir senare idag vet jag inte. Får se om jag och älsk orkar gå upp på vinden och fixa med alla prydnadssaker. Sortera och det vi inte kommer använda mer ska vi göra oss av med. Sen ska vi lägga in allt i papper för allt ligger utan papper just nu och det är ju inte så bra.

 

Igår fixade jag med alla toalettartiklar och så. Så nu är det snyggt i skåpet. Sen var vi upp med en del saker till vinden.

 

Nu håller jag på med lite filmer till min lillasyster Emma. =). Snart ska jag gå och klä på mig och fixa mig lite sen går bussen 9.25. Ska fixa lite med Emmas student present också idag tror jag.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»