-Detta har hänt.

Den senaste tiden har jag gjort följande:
Varit på Solareturen tis & tor. Städat på fredagar, tvättat lördagar.


Ons den 3 augusti 2011 hade jag möte med Ronny & Jonna i stan. Vi diskuterade allt som måste göras. Jonna ska börja hjälpa mig att fixa en ny lägenhet inne i stan är det tänkt. Ronny har slutat som kontaktperson men är kvar som ledsagare. Så dom håller på att leta ny kontaktperson till mig. Ska även få en till ledsagare så jag har två ledsagare.


Lördag den 6 Augusti 2011 va vi till Borgvik med Kerstin. Det va Borgviks marknaden.  Vi hade rätt mysigt. När vi kom dit regnade det som fan om man kan säga så. Men efter en stund lugnade det sig. När vi kom hem så va det tid att tvätta.


Igår va det måndag vad gjorde jag då? Jo jag skruvade ner hyllorna vi hade ovanför sängen och spacklade väggen. Ska mål den när jag har tid.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»