-Älskade pappa.

Pappa jag vet en sak, vet du vad det är? Jo, att du har barn som försöker & kämpa, att göra rätt för sig. Du har barn som står för att dom gjort fel och som inte är för stolta för att be om ursäkt för att ha det. Du har barn som kan prata med sin pappa. Många andra barn kan inte ta ansvar, försöker inte, gör inte rätt för sig. Du vet vilka barn jag syftar på. Men du kan i alla fall prata om dina barn och vara ärlig och säga hur det går för dom, medans andra inte riktigt vågar inse sanningen om sina.


Jag är stolt att ha dig som pappa, du har alltid funnits för mig. Under alla jobbiga år, under det lilla roliga som funnits i mitt liv. Man kan inte ha en bättre pappa. Fast att du har haft ditt och har vissa svårigheter så klarar du detta jättebra än vad andra friska personer gör. Hoppas du vet att du är stark och att du är min största förebild. Kram din dotter 48 mil ifrån.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Bibbi

Fina ord till sin far :)

Hoppas din dag blir fin och bra.

Kram

»»»»»»»» 2011-01-13 | 10:48:01 | http://bibbisliv.blogg.se/

»
»
»