-Avbeställde teven.

Idag avbeställde vi teven. Jag tycker att 13900kr är för mycket för en 40tum betala på den i tre år har jag ingen lust med. Så jag ska fixa något annat istället. Ska kolla på Elgiganten tänkte jag.


Idag har jag plockat och diskat som jag gör alla andra dagar här hemma. Sen så åkte jag en runda till stan för att sätta in pengar till en kompis. Men dom tog inte emot kontanter där så jag fick gå till min egna bank och sätta in pengarna på mitt konto och sen föra över dom till kompisen när jag kom hem.


När jag kom hem så hjälpte jag Mats mamma Kerstin att ta ett lån. Sen slog jag in alla hjärtansdags presenten till Mats. Sen började jag med maten. Vi hade potatis, brunsås, köttbullar & lingonsylt. Mats tyckte det var riktigt gott.


Sen åkte vi till Willys och storhandlade och gick även in på Rusta och handlade lite. När vi kommit hem åkte vi ner till Konsum och postade två packet.


Under kvällen Ska vi kolla på tv.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


sandra roos

ja 13 tusen för en tv det är dyrt finns biligare

»»»»»»»» 2011-01-27 | 16:18:15

»
»
»