-En bra dag.

Ann-Sofie kom vid halv tio. Hon hade med sig sina två hundar och sin dotter. Vi började med att gå en runda med hundarna, sen så gick vi upp till mig för att äta lite frukost och snacka. Efter det så provade Ann-Sofie lite kläder som hon tog med hem och skulle kolla på mer hemma.


Hon körde mig in till stan vid 10.30 så jag var inne ca 11.00 då träffade jag Ronny och vi gick bort till ett möte med en som bestämmer över kontaktperson o.s.v. vi utökade våra timmar. För vi ska börja träna antagligen nästa vecka. Får jag hoppas. Längtar.


Efter det så gick Ronny och gjorde lite ärende och jag gick och åt lite mat, sen möttes vi igen klockan 12.50 ca, för då skulle jag till psykologen. Ronny skulle med dit för att det inte känns bra för mig att gå till han jag har nu. Så vi kom fram till att jag ska byta psykolog. Det kan ta några veckor men så länge har jag kvar han som jag haft.


Fick gjort mycket idag, verkligen. Känns skönt. Men är rätt trött efter dagen.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»