-Grums, Karlstad & psyk.

Idag har vi varit till Grums och fixat mitt träningskort efter det åkte vi till Ikea och handlade lite. Sen så åkte vi till tatueringsstudion och bokade tid för Mats. Han ska tatuera sig på Fredag. Han har velat ha denna tatueringen länge nu, så nu är det äntligen tid för honom att göra den.


Efter vi varit där träffade jag Ronny, vi gick till Mitty city och snackade en del, gjorde schema för träningen och diskuterade vad vi skulle ta upp hos doktorn. Sen tog vi en promenad bort till Bryggargatan. Mötet gick rätt bra ska höja medicinen som vanligt. Känns skönt kanske mår lite bättre då. Får hoppas på det.


Sen snackade vi även med chefen på psyk och hon skulle försöka fixa så att jag får ha samma läkare varje gång jag kommer och att det ska vara regelbundna kontakter och uppföljningar.



Efter det så åkte jag hem och nu har jag fixat lite i lägenheten, Mats får nog en chock när han kommer hem. :) Hoppas på en positiv sådan. Sen håller jag på att tvätta också. Behövs det också ibland.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»