-Träningen mån den 31 Jan-2011.

Idag var jag & Ronny och tränade på Grumsbadhus. Det gick jättebra men jag klagade en del. Jag har även en bok där jag skriver om hur jag känner inför träningen och hur jag känner efter träningen.


Jag kände såhär innan träningen idag:

Blandade känslor idag, vet inte riktigt hur jag ska beskriva vad jag känner inför detta. Med ser fram emot det lite i alla fall.


Efter träningen kände jag såhär:

Det kändes väldigt bra, jag känner att jag gjorde så gott jag kunde genom hela passet. Träningen var jobbig pga. av människorna. Upplevde att dom kollade en del. Jag tycker att allt var roligt. Ja, jag gnällde en del men jag är sån som person och jag tycker det hör till när man inte tränat på år. Jag tycker vi gjorde som förväntat. Jag fick göra det som jag måste för mitt egna bästa. Jag gav 100% jag gjorde mitt bästa. Mer kan jag inte göra.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Emma

Det finns en sida som heter heiaheia, där kan man registrera allt man gör, städning, promenader, gym, crosstrainer osv. Man kan hurra på sina vänner.



Det är en sida för peppning alltså. Det kanske vore något för dig? Jag finns där, så vi kan peppa varandra...

»»»»»»»» 2011-02-01 | 20:11:01

»
»
»