-Uniformer.

Igår hände en del saker. Kan säga att jag va en runda till jour psyk med två snygga killar i uniformer. Men där hände inte så mycket. Tyvärr. Ska till doktorn den 19. Så får se vad han säger då.


Från onsdag till torsdag tog jag en stilnoct på kvällen för att lugna ner mig och för att kunna sova lite, jag tror att det är en insomningstablett eller sömntablett jag vet inte rikligt. Jag somnade rätt fort, men enligt Mats var jag vaken och såg massor av olika saker som växte och svävade. Som sagt trodde Mats att jag var vaken men det var jag inte. Så igår ringde jag psyk och dom sa till mig att jag inte ska ta dom mer. Det kan bli mycket farligt.


Jag visste att man kunde se saker och hålla på så med Stilnoct men jag har ätit det så länge vid behov så jag har aldrig känt något sånt här. Fast detta hände sov jag jätte gott från onsdagen till torsdagen. Kände mig utsövd som jag inte gjort på veckor.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»