-Vänt på dygnen.

Mats sover som vanligt. Han sitter uppe hela nätterna och spelar och så. Så inte kånstigt att han är trött. Jag känner mig rätt ensam här hemma fast att Mats är hemma. Han är mest med Christian och spelar och så. Vi gör inte så mycket tillsammans längre, tyvärr.

 

Imorgon börjar han jobba igen. Ska väl bli roligt för honom så han slipper gå hemma. Kanse blir att vi umgås lite mer när han fått rutin på sitt liv igen. Hoppas det i alla fall.

 

Vi åt ute mat igår, va inte alls gott. Har inte smak för det länge sen operationen. Vi ska väl åka och handla imorogn eller på tisdag är det tänkt.

 

I veckan ska jag inte göra så mycket mer än att jag ska till diabetecentrum imorgon klockan 11.15. Dom ska dom faställa om jag måste fortsätta med sprutorna eller inte. Sen vet jag inte vad som väntar på mig under veckan.

 

Jag vet i alla fall att pappa fyller år den 4 Januari och då blir har 52 år tror jag om jag inte mins fel. Tråkigt att man inte kan vara med honom när han flyller år och så. Men man får gilla läget helt änkelt. Nu ska jag gå och diska och plocka lite.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg