-Helgen går fort.

I fredags fick jag pengar för att jag hade passat Jack så vi bestämde oss för att äta ute och det gjorde vi. Det blev en pizza för mig och en kebbabtallrik för Mats. Efter det så åkte vi hem och kollade på tv. Senare hände inte så mycket mer.

På lördagen var vi till Kerstin och gick på Röda korset och kollade och handlade lite mat. Efter det åkte vi hem och tvättade. Efter det så åkte vi in till vattentornet på Kronoparken och kollade och vi gick även upp i det. Gud så högt och mycket trappsteg. Sen tror jag inte det hände så mycket mer faktiskt.


Söndagen åkte vi till Säffle hämtade upp Mats mamma och åkte på kalas. Mats släkting blev 60 tror jag det va. Gud så fint hon och hennes man bodde. Och gud med frukt och blommor dom hade planterat. Så vill jag ha det om jag ska bo i hus i framtiden. Huset var jättegammalt. Efter det åkte vi och kollade på två kattungar i Skåre. Men vi köpte de inte. Ägaren till dem hade det så skitigt och mögit hemma hos sig så man skulle ju kunna tro att det var ett knarkar ställe. Hon var rätt ung och hade två barn och ett tredje på väg. Gud så hemskt.


Igår måndag gud vad gjorde vi/jag då? Måste tänka. Jag bytte gardinger i köket. Jag plockade och fixade lite fram och tillbaka. Vårat filmregister har försvunnit från båda datorerna så jag höll på med att skriva in alla filmer igen. Jobbigt men så är det. Jens grannen var här ett bra tag och fixade med Mats dator så nu är det snart helt klar och brukbar igen. Har typ inte haft igång den på ett halvår kanske. Den har liksom krånglat en hel del. Efter det blev det tv. Sen sängen.


Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»