-Idag är det onsdag, en runda på stan.

Jag var inte till stan och kollade efter hörlurar till min HTC Desier. Har ju hörlurar men vill ha såna med ploppar som man trycker in i öronen inte såna vanliga. Snäckorna på vanliga hörlurar är förstora för mig så jag får inte in dom i öronen.


På Kjell & Company hade jag varit inne veckan före och snackat med dem och dom hade tydligen såna hörlurar som jag ville ha. Som man kunde byta låt, svara & höja och sänka volymen. Men när jag kom dit idag så visade det sig att dom bara va till iPhone.


Jag har även varit på Clas Ohlson och köpt mig ett stort anteckningsblock för 39:- ordinarie pris var 79:- ett litet anteckningsblock för 29:- inte extrapris & bläckpennor mins inte vad dom kostade. Sen gick jag till Hemtex och köpte två lakan till sängen för 99:-/st. Ett rosa och ett grönt. Efter det gick jag till KappAhl och köpte ett par jeans till Mats på rean, en skjorta & en t-shirt till mig själv. Skjortan fick Mats av mig. Hade packat in den så fint när han kom hem. Byxorna köpte han själv.


Sen tog jag bussen hem. Plockade lite innan Mats kom hem. När Mats kom hem så blev han jätteglad för byxorna han verkligen älskade dom och skjortan. Men tyvärr så passade inte skjortan den var alldeles för stor. Jeansen passade perfekt. Och min t-shirt var också perfekt orkade inte prova den när jag var på KappAhl.


Vi åkte och åt när vi hade gått igenom vad jag hade köpt under dagen. Vi åt på ett nytt ställer i Grums, mins inte vad det hette men riktigt god mat hade dom. Efter det åkte vi till Ica handlade lite sen tog vi en runda till badplatsen i Slottsbron. Vi badade en runda sen åkte vi hem och nu bara slappar vi.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»