-Städ & fred mys.

I fredags så stor städade vi, kändes riktigt skönt att få städat.  


Vi tog även upp pappas säng på vinden. Pappas säng och saker åkte upp och ner från vinden till längenheten tre gånger tror jag det va. Och jag bäddade om sängen två gånger. Men sen kom jag underful med att det blir bara jobbigt att ha sängen där eftersom att jag tänker på pappa hela tiden och saknar han ännu mer.


Jag hade inte heller mage att ta upp den på vinden direkt för det kändes inte heller bra. Det kändes fel. Som jag ofta sa när jag var liten så kändes det tungt i mitt hjärta, mitt hjärta kändes ledset. Men till sist så tog jag det stora steget för mig och tog upp sakerna. Kändes riktigt jobbigt men jag tänkte såhär att jag är vuxen och kan inte bete mig som en jävla barnrumpa.


När vi kom hem så åkte vi till Grums och hyrde tre filmer. Vi kollade på två av dom den kvällen. Den nya Irene Huss Den som vakar i mörkret, det var faktiskt den bästa Irene Huss av alla som kommit ut. Kommer snart en till. Efter det kollade vi på Bloodworth med Kris Kristofferson & Dwight Yoakam.


Det var väl ungefär det som hände i fredags.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»