-Bostadslös.

Pappa kommer snart nu. Han har lämnat tillbaka sin katt. För att Jimmy flyttar till lägenheten den 1 Juli. Pappa tog ju över min brors lägenhet men nu har det spruckit mellan min bror och hans tjej så nu ska Jimmy flytta tillbaka till lägenheten där pappa bor. Så pappa har ingen stans att bo. Så han kommer hit. Vi har köpt en säng till honom och gjort plats i vardagsrummet så länge. Tills vi hittat en lösning på allt.


Jag sa till pappa att Jimmy frågade honom om han ville bo i lägenheten för att Jimmy skulle ha den ifall det inte skulle fungera för han och hans tjej. Men pappa ville inte tro det innan han flyttade ner. Men hur blev det tillslut? Jo Jimmy flyttar tillbaka till lägenheten och pappa är bostadslös. Snacka om att utnyttja pappa eller pappas situation.


Jag vet inte hur jag ska förklara men Jag och Mats har och ställer upp mycket för pappa. Mats som inte är pappas son utan min p-vän ställer upp mer än pappas stora barn gör på honom. Ska det vara så? Det är så mycket jag vill skriva men vet inte riktigt vart och hur jag ska börja. När jag kommit fram till något bra så kommer jag lägga upp det här.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»