-Bråk,bråk & åter bråk.

Torsdag igår orkade jag inte åka till Solareturen så jag ringde och sa som det var till chefen. Men det blir nya tag på tisdag i alla fall.

 

Igår så åkte vi till Kerstin och Tommy. Vi var med Kerstin och handlade och var till banken. Efter det åkte vi hem och åt middag, vi köpte mat ute igår. Det blev biff, potatis, brun sås, stekt lök, lingonsylt och sallad. Riktigt gått.

 

Efter det blev de ett jävla bråk mellan Mats och hans mamma. Pga. att hon lovat oss att åka till Ullared och att hon skulle betala resan och vi skulle få 1000:- var att handla för när hon fick sina skattpengarna. Men eftersom hon har brutit armen så ska vi inte åka till Ullared men det hör till saken att hon sa till oss att om hon inte skulle med så kunde vi åka själva. Men vi fick inga 1000:- var som hon lovat oss. Så Mats blev förbannad.

 

Vi fick vars 500:- var för att vi har hjälp dom under veckan. Det är ju okej men hon hade ju lovat oss mer. Tycker det är lite ful gjort av henne. Jag är alltid så punktlig med mina pengar till henne. Hon får alltid det datum jag sagt och exakt den summan som hon ska ha om inte mer ibland. Då tycker jag inte man gör som hon gjorde.

 

Så hon gav förslag om att åka till Bloms istället. Hon ville inte till Ullared för att hon hade bruten arm och för att hon inte kunde prova kläder pga av armen. Men det är ju kläder på Bloms också. Kan hon prova kläder där med bruten arm? Hur går det ihop? Bloms men inte Ullared av är skillnaden?

 

Jag sa en del saker igår till henne. Jag kan verkligen inte hålla inne med vad jag tycker om vissa saker längre. Hon är en frisk människa men hon får bete sig hur som helst, säga vad hon vill o.s.v. verkar det som men jag som egentligen har något fel i hjärnan kan inte bete mig hur som häls. Bara jag säger något sak hon ta livet av sig o.s.v.

 

Mats pappa bad mig att dra åt helvete igår och han hade mage att göra det efter allt jag gjort och hjälpt honom med. Kerstin och Tommy ska egentligen vara glad för att jag och Mats är tillsammans för Mats har aldrig haft en flickvän som hjälpt till så mycket som jag gör och han kommer aldrig få en sån flickvän igen. Ingen flickvän som tagit all den skit som jag gjort.

 

Nu säger inte jag att jag är den bästa flickvännen för Mats o.s.v. För jag har verkligen brister och fel jag också. Verkligen. Jag är INTE guds bästa barn.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


emkape

Hej Anna!



Man har rätt att bli förbannad någon gång ibland när folk behandlar en som skit. Men det vet du ju.



Inte ens familjen har rätt att bara kräva, kräva, kräva. Eftersom du inte mår bra, kanske du ska tänka mer på dig och vad du mår bra av än att vara snäll och hjälpsam.



Ta hand om dig! Kram kram

Emma

»»»»»»»» 2011-06-12 | 10:50:24 | http://emkape.se

»
»
»