-Bilen är sönder.

Igår tog jag upp vår gamle säng till vinden och tog ner dom andre benen istället. Vi har köpt två förvaringslådor som man har under sängen. Vi hade inte fått under dom om jag inte hade bytt från sängramen till säng bena. Sen har jag målat alla väggar i sovrummet. Men den väggen som var svart måste jag måla lite till.


Så vet inte om jag ska göra det idag eller om jag ska följa med Mats till Säffle. Bilen gick i sönder igår så vi ska till verkstan med den idag i Säffle. Hoppas på att dem fixat den tills fredag. Kerstin kommer vid 8:30 och ska boksera bilen till verkstan i Säffle. För den startar inte alls. Den står nere i Vålberg nu.


Annars idag vet jag inte vad det blir.  Kanske ska ta det lite lugnt. Varit uppe sen halv 3 i natt. Kunde inte sova. Men nu börjar jag känna mig lite små trött. Passar bra nu när alla vanliga människor går upp.


Mats ligger och sover. Eftersom bilen gick sönder igår så fick ha åka med någon arbetskompis från Grums till jobbet. Men lite tråkigt hans kompis går ett annat skift eller vad det heter så han slutade kl 23:00 och i vanliga fall slutar Mats klockan 22:00. Så han fick vänta en timme. Men bättre det än att han inte kom till jobb alls.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»