-Bilen på verkstad.

Igår började dagen med provtagning på vårdcentralen och det gick riktigt bra. Hade gått ner 1kg till. Fick låna Christians bil ner. Sen efter det så kom Kerstin hit Mats mamma för att bogsera bilen till Säffle. När vi hade satt på bogserings lina och körde iväg så gick öglan av på Mats bil pga. att den rostat. Den flög in i Kerstins bil och slog sönder den.


Så efter ett tag så kom bärgaren och bärgade bilen till Säffle till verkstan där. Sen så åkte vi hem och Mats åkte direkt till jobbet.


När jag kom hem fortsatte jag att måla sovrummet vitt. Den svarta väggen har jag målat minst 5 gånger. Färgen tog slut så när Christian slutade jobb så åkte jag och han in för att köpa mer färg. Målade väggen en gång till när jag kom hem och det blev riktigt bra. Så nu är hela sovrummet vitt. Jag städade upp och fixade till. Så nu är det snyggt och fint.


Klockan 19 kollade jag på reprisen på BB. Sen så klockan 21 kollade jag på efterlyst & 22 BB. Efter det så gjorde jag mat till Mats. Han var hemma vid halv tolv.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»