-Grattis Kålle.

Idag skulle min morbror samt gudfar fyllt år om han fanns i livet. Har tyvärr inget kort på honom som jag kan lägga ut. Jag tänker på dig Kålle. Hoppas på att du har det bra där uppe och att du ser hur det går mig.


Många saker som jag skulle ha gjort ogjort idag Kålle som att gå på din begravning. Jag vet faktiskt inte varför jag inte gick och hur allt låg till det är så längesen. Det finns ingen ursäkt för att jag inte kom. Men jag tänkte på dig och tänker på dig varje dag. Du kommer alltid finnas med mig i mina tankar och i mitt liv, jag vet att du kollar på mig där uppe ifrån. Jag vet att du har det bättre där uppe och att du har hittat glädjen hoppas jag på.


Jag väntar på att träffa dig igen. Jag kan inte säga när det inträffar men jag vet att någon gång är det tid för mig att också lämna denna plats och upptäcka andra sida. Jag hoppas du är där och väntar på mig och tar emot mig.


Grattis Kålle.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Emma

Jag saknar honom så det gör ont! :'(

»»»»»»»» 2011-03-11 | 19:50:39

»
»
»