-HAB & mkt annat.

Mötet på HAB gick jättebra. Känns skönt att fått den nya kuratorn. Kemin verkar stämma rätt bra känns det som. Kändes skönt när jag gick där ifrån igår. Kände mig glad.


Vi var en runda till Säffle efter mitt möte. Kerstin hade gjort en påskkärring till mig. Sen hämtade jag min krukväxt. Har två fina gröna växter i vardagsrummet nu. Innan vi åkte hem från Säffle åkte vi till MC och åt faktiskt. Efter det åkte vi även till en loppis eller vad man ska kalla det. När vi kom hem så kollade vi på BB reprisen från i förrgår.


Jag bakade muffins också igår. Sen så åkte Mats till jobbet och jag kollade på BB och läste lite.


Idag håller jag på att städa. Har skruvat ner vårt gamla skrivbord ska ta upp det till vinden är det tänkt. Kommer en nästa månad och hämtar det. Imorgon ska vi hämta vårt nya skrivbord som är svart och passar in till våra övriga möbler i vardagsrummet.


Sen ska vi med Mario till djursjukhuset också. Så det händer en del imorgon. Sen på lördag ska vi till Säffle. Jag, Mats och Mats mamma Kerstin ska till Åmål på en jätte stor loppis.


Jag har även köpt ett Nintendon 8-Bit via enrio, har även vunnit aktion på tradera pokémon kort till min lillebror som jag ska skicka ner. Tänkte jag skulle rama in dom men vet inte än. Sen har jag köpt en stor bok som man ska ha sina vykort i. Jag samlar en del på vykort.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»