-Nästa vecka ser ut ungefär såhär:

Måndag:

-Ska jag träna med Ronny. Vi ska prova en maskin som jag har gjort en gång förut. Hoppas att jag klarar den en 30 min i alla fall. Det märks på måndag.

 

Tisdag:

-Börjar jag meddagligverksamhet och det blir på Solareturen. Har velat vara där hela gymnasietiden men skolan sagt att dem inte tar emot. Tydligen gör dem det nu, konstigt. Innerst inne har jag misskött skolan för att jag inte fått göra det som intresserar mig. Det är vad jag tror idag. Skolan lyssnade inte riktigt på mina önskemål. Men nu slipper man skolan.

 

-Dagligverksamhet är något jag sökt själv för att jag inte bara ska gå hemma. Arbetsförmedlingen anser att jag inte är jobb redo och ska skrivas in där än. Därför blir dagligverksamhet en gång i veckan nu i början när jag inte gjort något på över sex år. Så får man ta en lätt start. Det är en början i alla fall.

 

Onsdag:

Ska jag städa och fixa här hemma. Jag måste städa från topp till tå en gång i veckan annars dör jag. Är uppvuxen med att ha rent och snyggt runt mig. Ingen svinstia. Sen kanske det går över styr ibland men hellre för rent är smutsigt. Jag trivs med att ha det så. Gör jag inte det en gång i veckan mår jag jättedåligt, inte så normalt kanske? Jag får riktig ångest. Sen får jag se vad det blir.

 

Torsdag:

-Är det träning med Ronny igen. Schemat för det vet jag inte än. Tar det som det kommer.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»