-Påsk =)

En sak som är planerad i förväg är att vi ska fira Påskafton med min familj. Med mamma, lillebror, Frida, Emma & kanske Hisham och pappa hoppas jag.

 

Känns jätte roligt att fira med mamma och dem men känns även jobbigt att kanske pappa får sitta själv. Vet inte varför jag känner så. Det var ju samma när han bodde här uppe. Vart jag och Mats än åkte så frågade vi pappa om han ville följa med. Skulle det vara någon gång vi inte frågade så fick jag så dåligt samvete och började oftast gråta. Som jag sa när jag var liten så blir det tungt i hjärtat om jag inte skulle fråga.

 

Varför? Är det normalt? Är det pga. mitt handikapp?

 

Vi åker ner torsdag den 21 April åker vi ner till Skåne. Åker hem söndag den 24 April igen för Mats ska jobba på måndagen. Det är något jag räknar ner till. Ska bli så skönt att få träffa min familj. Har ju ingen här uppe. Bara Mats det är väl inte så bara men liksom man saknar ändå att kunna åka till sin familj hur som och när som. Nu är det liksom 50 mil i mellan det tar ju inte sådär 1 timmer att åka.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»